Saturday 31 December 2011

SELAMAT TINGGAL TAHUN 2011




  • SELAMAT TINGGAL TAHUN 2011


    Selamat Tinggal Tahun 2011
    Moga Tahun 2011 yang ditinggalkan
    Memberi kekuatan dan keazaman
    Bagi meneruskan segala azam
    Untuk menggapai bintang yang belum tercapai...
    Kau hadir kuucapkan terima kasih dan kutinggalkanmu
    Kuucapkan terima kasih juga
    Bukan sengaja kumahu tinggalkanmu
    Tapi kerana mahu tak mahu aku mesti melangkah ke tahun baharu
    Aku mesti memburu segala impian untuk aku sampai ke matlamatnya
    Kerana aku pasti akan bertemuNya
    Dan aku tak mahu menyesal bertemuNya dalam bekalan yang kosong....

    Karya Rha NS
    31 Disember 2011
    · · 11 hours ago near Petaling Jaya

    (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
    31 Disember 2011

     

0 comments:

Post a Comment

 
;